Solange Saavedra del villar.

Jag gjorde allt för att få henne att förstå, och att gå från att vara en såkallad idiotplayer var inte de allra lättaste, och de gick inte heller att förändras på 1 månad eller två utan i slutet av de förhållande vi hade, de var inte förens då jag förstod hur jävla mycket jag verkligen älskade dig, när vi bråkade och jag tänkte tillbaka på alla våra stunder : Turkiet resan, alla gånger vi skrattat tillsammans. Men i slutet så bråkade vi bara hela tiden, och de kanske var pga mina misstag, men inte bara min utan din också, jag offrade verkligen allt för dig, pengar, familj och dom få vännerna jag faktiskt hade, och idag så har jag förlorat precis allt, både flickvän / vänner och nästan den familj jag har, nu vill jag berätta hur mycket jag kommer sakna dig, för att vara förälskad och sen inse att de aldrig kommer fungera när man gett allt är som att bli stucken i ryggen på en kniv! jag älskar dig och kommer alltid att göra de! // din raul
Kommer du ihåg när jag gjorde bilden, inte alls snyggt ritad men de är ju ändå tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på vilket sätt förlorade du pengar och familj?

2011-11-17 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0