M GRATTIS DU KNÄCKTE MIG!

de är inte som du tror någonstans, tänker inte länka din blogg och lägga ut massa bilder på dig så alla vet vem du är, men de är inte så jävla lätt när alla bara tror likadant du tar bara mig för du vill ha något för stunden? VAFAN jag försöker men absolut ingenting fungerar längre. kanske borde sluta att leva i darins tankar, bara för han är min förebild så går jag runt och tänker och lyssnar på honoms låtar jämtjämtjämt som att du bara en dag skulle stå där som flickan jag letat efter när du knappt bryr dig om vad jag säger? eller kanske borde gå min egen väg? sail the ocean by myself? vet seriöst inte vad jag ska göra. och sen MARCUS de sprack eller har spruckit vart fan är du? orkar inte ta upp alla minnen igen allt går bara rent åt helvete och absolut ingen lyssnar orkar inte skriva massa skit när ingen bryr sig DEPP MODE? MARTYR A HÄR E JAG och här slutar jag PUNKT.



Kommentarer
Postat av: Linn

Snälla adda min msn [email protected]

vill frågaa en sak om din bästa vän.

2010-09-10 @ 15:56:05
URL: http://pixxx.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva hela sanningen? Det va inte så där det gick till

2010-09-13 @ 00:01:49
Postat av: Anonym

varför bryr du dig fortfarande om markus? han finns ju inte där för dig när du behöver honom och så är han otrogen mot sin tjej så varför bryr du dig om en sån person ?

2010-09-13 @ 20:59:58
Postat av: Anonym

hahaha vad då marcus otrogen ? :S , och vad då han finns ändå inte där när när raul behöver honom dom är inte ens typ vänner längre. Btw vad fan skyller du på att det är mitt fel att ni inte är vänner längre haha

2010-09-17 @ 17:07:50
Postat av: NINA!!!

grejen är den att du skiter i de FÅ personer som gillar dig och bryr sig om dig, så skyll dig själv eller vakna upp istället och ta vara på dom som verkligen vill dig väl! eller så gör du som du lever nu, klagar på att du har det jobbigast i hela världen och ingen bryr sig om dig och att du faktiskt rent av skiter i dom som faktiskt bryr sig. vet inte om jag ens tycker synd om dig längre, verkar ju vara fler som börjar tröttna på att bry sig.....och shut up om att de va länge sen du träffa mig eller att jag inte är dig nära. i can still help you.

2010-09-21 @ 21:42:46
URL: http://nsklb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0