the truth about me..


mowgli, mowgli,mowgli ? eller kanske tarzan whatever? inget jag tar illa upp ut av utan bara en kul grej ;P, men känner ta mig fan som någon av dom två ibland också inte bara något folk kallar mig, hemlös ensam "mansvalp"
låten säger ju fan allt väcker alla minnen som för två somrar sen, sofie ? eller sarah som jag fortfrande inte glömt bort, eller emma, marcus och tobias som jag alla nu nästan förlorat vafan gör man när man försöker men inte får något tillbaka ? helvete vad allt är svårt ibland, men hur fan vore de om jag hade folk som tog mig som de jag var och inte de dom hört om mig ? ibland så känner jag mig som lillapojken i apans händer med stora ögon och liten kropp, tänk om jag aldrg blivit adopterad hit vem skulle ag varit idag då? om jag äns hade levt då..?






Kommentarer
Postat av: Anonym

ta vara på chansen då och väx upp nu

2010-10-08 @ 08:40:10
Postat av: Anonym

jag tog dig som du va och inte det jag hade hört men vad fick man tillbaka ingenting så skyll dig själv:)

2010-10-11 @ 19:51:10
Postat av: Anonym

tror du borde ööhh.........växa upp och släppa fjortis stilen?

2010-10-13 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0