SVAREN FRÅN FRÅN FRÅGESTUNDEN*!




efterlängtat eller inte, hatat eller älskat här har ni svaren!



Postat av: Erika Pantzar @ facebook.com
Spela in fler filmer när du sjunger tack :)
Sen undrar jag om du är helsvensk? :) Sjukt fin iallefall! ^^


sv; De kan jag absolut göra!, nej jag är inte helsvensk, utan adopterad från colombia:), tack!


Postat av: alice
har bara hört att du är ifrån marocko, är de sant?
haha lite pinsamt men när jag hade playahead så var vi vänner, då hade du en video med öppna din dörr, skulle bara vilja säga att du sjöng skit fint och att du borde spela in flera låtar, sen vet jag att du sökte till idol och att det inte gick så bra så försök nästa år, kram!


sv; nej det stämmer inte alls! utan om jag svara på frågan ovanför så är jag adopterad från colombia, tack ska du ha, men tror inte de du skrev sist om idol stämmer:)!


Postat av: amandiiissh
när kommer du att publicera inlägg med NYA bilder?


sv; de kommer när det kommer har inte bloggen för att bomba med massa bilder utan bara för skojs skull!


Postat av: Kalladsöt2ggrpåendagkillen
Varför gråter du hela tiden?


sv; de måste jag säga att de inte stämmer eller du kanske är någon stalker? klart man får gråta vilket jag tror dom flesta gör och jag med! men gråter inte hela tiden grabben:)!


Postat av: anyonym
Hur ska du dröm tjej vara eftersom att hon tydligen inte existerar..
Hur menar du då??


sv; som jag skrivit förut på bloggen så letar jag fortfarande efter tjejen som inte bara tar mig som den alla har hört att jag är, utan hon som bara använder mascara och inte är överdriven!


blivit kär i tjejen som inte existerar längre!

vem?


sv; antagligen ingen alls eftersom hon inte existerar? de är ett ordspråk man brukar använda behöver inte betyda att man e kär.


Postat av: Viktor
Saknar du din skruvmejsel, miiiiiig? (AA)


sv; absolut saknar jag min skruvmejsel bara att ja inte vet vem han eller hon är ;P



Postat av: Sandra
läser du min blogg?
vart står jag på skala 1 till 10
hur knr du för mej :P
Du vet att jag står där vid din sida hela tiden när du behöver mej.. Skulle du göra samma sak för mej?
Hur ska din tjej vara & se ut ?:)


sv; de händer att jag checkar den ibland, vart du står på en skala, du är en bra vän som bryr sig så en 6-7 brukar väl bra vänner ligga på?, känner inte dig så, så kan inte säga att jag har några speciella känslor:) absolut! försöker ställa upp för dem flesta, hur min drömtjej ska se ut vet du redan sandra!:)


postat av: Eva
Vad är det som gör dig " mest illa"
Tex när folk sviker osv...
Och när du frågar tjejer om dem vill träffas, tror du kanske att du har hittat din drömtjej eller bara en person du helst ligger med och sen dra?


sv; skulle ville ha en bättre formulering på frågan för de var en ganska komplicerad fråga :P, men kan säga såhär de är inte speciellt roligt med folk som "sviker"


Postat av: R.
du har som jag vet träffat många tjejer i dina fjortis dagar, även några nu, vilka har stått ut ur mängden och vem tänker du fortf på? villka är din 10 top?
names baby names!


sv; jadu vilka man fortfarande tänker på är lite olika från dag till dag men visst de finns endel, som t.ex. camilla, sarah, jennifer, jonna, jessica som jag nog känt mest för men kan nog inte säga att jag har någon top 10 tyvärr: P


Postat av: anonym
Varför är du så "kåt" hela tiden?


sv; klurig fråga nejdå, nej men de är väl olika från person till person och anser att dom flesta killarna brukar vara kåta väldigt ofta och finns tjejer också men där har du svaret!


Postat av: ceg.blogg.se
e du oskuld :D


sv; ja jag är oskuld! nej tyvärr men skulle ja få chansen att vara de skulle jag nog tacka ja! :)


Postat av: Paulina
Hur ser du på att du har haft sex med så många som du har? Tycker du att det är bra/dåligt?


sv; skulle vilja säga att ja såg ganska negativt på de, absolut inget jag går och skyltar med utan visst svarar jag ärligt om någon frågar men om jag får säga de själv ser ja de som en dålig grej!


Postat av: anonym
Asså är du mörk? Ser ut som det ibland....


sv; var en speciell fråga vet inte riktigt hur du menar, men om du menar vad jag har för hudfärg så kan man säga att de är mitt i mellan latino färg med andra ord:)


Postat av:
Du sjunger skit fint , lägg upp fler videoinlägg när du sjunger :D ?


sv; tack så mycket, vad dom flesta säger så hör man inte mycket av de jag sjunger man absolut kan ja försöka göra de!


Postat av: anonym
hur gammal var du när du förlorade din oskuld?
vem är den yngsta/ äldsta du haft sex med?


sv; jag var ganska sen när ja förlora oskulden om man ser på hur gammla folk är nu när dom förlorar sin oskuld, jag var nog 14-15 tror de var i slutet av 7an, den yngsta har varit 14 tror jag och de var ett bra tag sen och den älsta har varit 23 eller 24 :)!



Postat av: amanda
har du haft någon könssjukdom?


sv; yes har haft en könssjukdom tyvärr men de var väl rätt åt mig men den e borta nu så!



Postat av: anonym
vilken var den senaste tjejen du va tsm med?


sv; senaste tjejen ja var tillsammans med var nog jennifer eller melissa i somras!



Postat av: anonym
är det sant att du har haft sex i en port?


sv; vem eller vad du fått de ifrån vet jag inte, antagligen är de du som jag haft de med som frågar eftersom de är anonymt men ja de är sant:/!



Postat av: A
vill du vara med i paradise hotell?:)


sv; absolut skulle jag kunna tänka mig att ställa upp i paradise hotel men den chansen är 0,001 att man får så de kan man bara drömma om! skulle vara roligt att vara med ut av den orsaken kunna visa vem jag var påriktigt då inför tv också och inte bara den alla tror jag är skulle helt klart vara ett minne för livet:)!



Postat av: rut som vill ha kuk
kan du inte skriva inlägg om vart du kommer ifrån :o!


sv; de har ja redan gjort tidigare, men absolut skulle jag kunna göra de igen:)


Postat av: Katarina
Hej!
Har hört en del om dig och beatrice, att ni träffades någon gång för ett bra tag sen. Vad hände? har du inte hört av dig till henne?
/ en som bryr sig och kännt henne.


sv; vem beatrice är de du pratar om? om jag minns rätt så träffades jag en beatrice från sollen eller vallentuna för ett tag sen vad som hände vill jag inte gå in på här, och nej jag har inte hört av mig till och varför vet ja inte:/!


Postat av: maria
1. hur många har du haft sex med?
2. när förlorade du oskulden
3. vad gör du med tjejer som dissar dig
4. gillar du någon just nu?
5. vill du ha flickvän?
6. brunett eller blondin?
7. hur lång är du?
8. vill du lära känna tjejen först innan du har sex med henne?


sv; tänker jag inte säga här öppet utan de får du fråga privat för vet att min mamma och endel av mina lärare har läst min blogg förut men kan säga så att de är 8* ah antalet kanske du förstår själv, oskulden förlora jag när jag var 14-15 år! oftast ger jag tjejerna en andra chans men annars så lämnar ja dom åt sidan för tycker är omoget med tjejer som tror att dom kan hålla hur som dom vill! nej gillar faktiskt ingen just nu och de är sälvklart att man vill ha en flickvän vem vill inte ha ett förhållande men gäller bara hitta "den rätta" de spelar ingen roll man går inte efter hårfärgen? är faktiskt väldigt kort eftersom jag är adopterad 167. inte alltid beror helt på vad tjejen är ute efter:)!


Postat av: anonym
vem hade du sex med sist skäms inte


sv; skäms absolut inte utan de var med therese :)!


Postat av: A
va tkr du om one night stand?


sv; vad ska man tycka något, tycker jag faktiskt de kan vara en rolig grej om ingen ut av dem båda har några känslor!



Postat av: glaadast@
vilket land e du från?

skulle du bli tsm med en full,tjock men med en skit bra personlighet elr med en fjortis smal o skit fin med sämsta personligheten?


sv;är från colombia, och nej skulle nog inte välja någon ut av alternativen faktiskt!



Postat av: R
varför bråkar du med marcus?


sv; varför jag bråkar med marcus får du fråga han själv trodde att de var påväg att bli bra igen men så var de visst inte, vi bråkar över massa småsaker bla.  och annat privat som jag inte tänker ta upp här!


Postat av: "mörking"
Who has the nicest butt? ;)


sv; vem som har haft eller har den finaste rumpan e helt klart alice outinen om jag stavade rätt!


Postat av: anna
Varför vill du bara ha tjejer med mascara? Varför får hon inte se ut som hon vill om det är insidan som räknas?? :)


sv; har aldrig sagt att de är insidan som räknas och de är de faktiskt bara inte utan man ska gilla både och, och varför hon bara måste ha mascara har ja redan förklarar:)!


Postat av: andreas
varför flörtar du med tjejer som är yngre till exempel 94or osv?


sv; åldern har absolut ingen betydelse tycker jag, om de inte skulle vara så att tjejen var 10 och killen var 30 men annars har inte kärlek någon åldersgräns enligt mig och många andra!

 

 


Kommentarer
Postat av: Alice Outinen

Det värmer !(; <3

2010-03-13 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0