låten som väcker alla minnen!

Darin - You're Out Of My Life

om ändå allt vore som förut,
 låten och texten översatt på svenska hittar ni nedanför bilden!






Vi bråkade, skrek du och sprang iväg
Nu är det sent, kan inte nå dig
Om jag skulle vända tillbaka tiden och få dig att stanna
Kanske skulle jag ändå vara nära dig
Du är ute ur mitt liv
,  de skär mig som en kniv
Jag är sårad och det gör ont, det gör ont, det gör ont
Eftersom jag inte kan berätta
Du är ute ur mitt liv, men var du tvungen att dö?
Och nu är det för sent, alltför sent, alltför sent att säga förlåt

Det har tagit mig över universum
Du var där när jag var hjälplös
Och plötsligt, en dag du lämnade denna värld
Nu är jag förlorade, på min egen hand, det är över

du är ute ur mitt liv, de skär mig som en kniv
Jag är sårad och det gör ont, det gör ont, det gör ont
Eftersom jag inte kan berätta
Du är ute ur mitt liv, men var du tvungen att dö?
Och nu är det för sent, alltför sent, alltför sent att säga förlåt 

förlåt ... (Aah, aah, aah)
du är ute ur mitt liv
, de skär mig som en kniv
Jag är sårad och det gör ont, det gör ont, det gör ont
Eftersom jag inte kan berätta
Du är ute ur mitt liv, men var du tvungen att dö?
Och nu är det för sent, alltför sent, alltför sent att säga förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0