cp trött!

vet egentligen inte varför man använder ordet cp :O ? kom ihåg i lågstadiet när jag hade en lärare som hade ett barn som var "funktionshindrad" som är ett annat ord för cp, när varje gång vi nämde "cp" så började hon gråta? aja men menar de är ju inget fel att känna så:/
men inte de jag skulle skriva utan att jag är ÄCKLIGT trött eftersom mina dygn här har sett ut ungefär såhär ? sova 02:00 upp 08:00 altid lika härligt så nu ska jag försöka komma i tid lite tidigare iaf! godnatt! <3

en lift? HAHAH skulle gentligen ta en bild på liftkön, lyckat -.- "snacka om bild brist"





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper du alla dina t-shirts??

2010-03-04 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0