Worldclass, Sats eller inte gymma alls?

gymmar du? det är något jag verkligen måste ta tag i och börja göra! men vart ska man börja gymma någon stans finns ju så många olika menar Worldclass, sats, 24/7 och massa flera gym menar förut höll jag iaf igång hyffsat bra joggade spelade både innebandy och fotboll men nu under vintern när inte det går att göra vad gör man då ?

sökte på google och det fanns mer en 3 punkter på hur man får en bra kropp tydligen

1. gymma
2. ät rätt och ordentligt
3. sov mer än 8 timmar så kroppen får vila osv..
4. motioner med jämna mellanrum

menar såhär såg det ut 08-09



och såhär ser det ut säger man 010:O ? eller kanske 10, jag har blivit TJOCK:o!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MYCKET bättre nu ! lovar

2010-01-29 @ 20:43:57
Postat av: Angelica e

börja på sats:)

2010-01-31 @ 19:26:02
Postat av: camilla

tjock? då är jag smällfet!

Postat av: Erika Pantzar

Personligen så tycker jag är det är grymt mycket hetare nu :) rauuur!

2010-03-03 @ 10:31:09
URL: http://dudekissmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0