The answer is?

Det har varit mycket undrande om vad emma och jag har för relation, jo nu är det så att om precis 3 veckor så förlovar vi oss... HAHAH NEJ DRIVER! alla har nästan tagit förgivet om att vi är tillsammans bara för jag umgåts med henne mycket på senaste tiden, själva svaret är att nej vi är inte tillsammans utan bara jävligt tighta kompisar som jag ser det eller vad tycker du emma?, jag menar vi har känt varandra snart 4 år tror jag vi kom fram till, så man kan ju säga att vi är "bästavänner" eller vad man kallar det jag finns här för henne och hon för mig tror ja(a), aja nu vet nu iaf! VI ÄR ALLTSÅ INTE TILLSAMMANS!
och ni som skrev att ni ville se bild på emma här får ni! // RALLE

emma suris HG:D! <3


Kommentarer
Postat av: eemmayouknow

najs blogg! ;)

2010-01-02 @ 15:10:51
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0