spendera som sista minuterna av 2009 i täby! :S

Och dom sista minuterna av 2009 vart spenderade i täby så jävla misslyckat med lite för mycket alkohol i kroppen och ens ex på samma fest gick allt åt helvete vafan skulle inte 2010 bli ett bra år, och även fast jag inte pallar skriva någon A4 om hur mycket jag saknar dig sarah så kan jag ju hoppas på att du ser det här med för även när jag e nykter så kan jag säga att jag saknar dig!

bilder från igår.












det slutade med att jag kom i soffan.. pinstamt:$! HAHAH


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå du kom i soffan ?:S

2010-01-01 @ 23:52:15
Postat av: Anonym

asså måste du runka hela tiden?? :P

2010-01-02 @ 00:09:39
Postat av: felu

haha ANGELIQUE PÅ BILDERNA OMG JAG DÖR ! hhahahahahahahahahahahhahahhaha

2010-01-04 @ 09:09:56
URL: http://mjukts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0