morgon,lunch, middag och jag blir smällfet HJÄLP!

hjälp mig jag måste sluta! men vad ska jag göra om allt annat e äckligt då:O! det STORA problemet är att jag äter samma mat till både frukost,lunch och middag! och gillar typ ingen annan mat hurfan kommer det här att sluta:O kommer vara 25 år och sitta boxstavlgien smällfet:O! menar det kanske ser nyttigt ut men det är det fan inte i längden! och jag menar man kanske har världens bästa mage efter det heller:$.. GASER(a)! men men någon som har något förslag HJÄLP:$!



Kommentarer
Postat av: Anonym

börja köra typ 20 eller 30 sit ups innan du lägger dej och på morronen så mår magen bra, sen e alltid nice att typ ta jogging runda så bränner man fett som fan ! :D

2010-01-25 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0