jag fastnar alltid för en låt! ta åt dig marcus.

någon mer som kan hålla med om att man ibland kan fastna för en och samma låt? och sen lyssna på den gång på gång till man tröttnar? man typ tjatar sönder låten, men vafan så äre med all musik! skrolla ner och sen varför jag valde denna låt!




känns det hopplöst.. och översätten låten som det vore till till marcus, och inte som om den vore till någon TJEJ!, bara att höra måns röst påminner mig om i somras när vi lyssna på honon jämt!

vill att det ska vara precis som förut, för när vi två var bästa vänner så var allt som bäst och även om du säger att det kan bli bra igen så kommer det aldrig bli exakt som förut när jag var som gladast men hoppas en dag förstår vad vi förlorade!

texten översatt till svenska!

Dessa är de dagar då jag inte kan förlåta mig själv
Se dem bild av dig med någon annan
Jag önskar er här skulle vända mörker till ljus
Om du var här, i kväll

Jag skulle hitta en miljon olika sätt att säga att jag älskar dig
Sjunga en miljon låtar att få dig att le
Men jag kan inte vända tillbaka tiden
Och jag kan inte göra dig till min
Det är omöjligt

Har aldrig tro att jag är stolt över vad jag har gjort
Det vi hade gemensamt, nu är det borta

Jag skulle hitta en miljon olika sätt att säga att jag älskar dig
Sjunga en miljon låtar att få dig att le
Men jag kan inte vända tillbaka tiden
Och jag kan inte göra dig till min
Det är omöjligt

Det är omöjligt att ta dig tillbaka
Och även om jag försöker vända ditt hjärta
det är omöjligt att vrida tillbaka tiden
Det är omöjligt

Att ens tro att ni skulle se min väg
Ens tänka att ni skulle se min väg
Jag vet att jag bara har mig själv att skylla
Jag vet att jag bara har mig själv att skylla
Jag kan försöka, men jag kan fortfarande inte göra dig till min

Jag skulle hitta en miljon olika sätt att säga att jag älskar dig
Sjunga en miljon låtar att få dig att le
Men jag kan inte vända tillbaka tiden
Och jag kan inte göra dig till min
Det är omöjligt

Det är omöjligt att ta dig tillbaka
Och även om jag försöker vända ditt hjärta
Det är omöjligt att vrida tillbaka tiden
Det är omöjligt

Att ens tro att ni skulle se min väg
Ens tänka att ni skulle se min väg
Jag vet att jag bara har mig själv att skylla
Jag vet att jag bara har mig själv att skylla
Jag kan försöka, men jag kan fortfarande inte göra dig till min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0