hej min hund kissar inne!

var precis och torrkade upp efter att min hund hade kissat inne igen? vafan hon e snart 1 år gammal, och har alltid varit rumsren tills nu? hon kissar inne typ 1 gång varje timme om inte mer ofta man ska springa ut en gång varje timme, en normalt frisk hund kan hålla sig 4-5 timmar, men vi tror att hon kan ha urinvägsinfektion eller vad det heter så vi ska ta med henne till djurkliniken idag:)! menar torrkade precis upp hennes kiss och så kom hon och satt sig bredvid mig och kollade mig i ögonen och la en pöl till snacka om att jävlas! men älskar faktiskt henne ÄNDÅ(a)

du har varit och kommer alltid vara världens bästa och sötaste hund!:D
bild när hon var valp.





Kommentarer
Postat av: jennie

omg vad söt! :O

2010-01-28 @ 14:45:25
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Anni

Hade hon urininvägsinfektion? Har samma problem. vår hund är 11 månader , är i slutet av löpet, och började inatt pinka överallt...och nu på dagen...vad gjorde de isåfall åt urinvägsinfektionen? Piller...antibiotika? Jättetacksam för svar!... /anni

2010-10-09 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0