hej min hund kissar inne!

var precis och torkade upp efter att min hund hade kissat inne igen? vafan hon e snart 1 år gammal, och har alltid varit rumsren tills nu? hon kissar inne typ 1 gång varje timme om inte mer ofta man ska springa ut en gång varje timme, en normalt frisk hund kan hålla sig 4-5 timmar, men vi tror att hon kan ha urinvägsinfektion eller vad det heter så vi ska ta med henne till djurkliniken idag:)! menar torkade precis upp hennes kiss och så kom hon och satt sig bredvid mig och kollade mig i ögonen och la en pöl till snacka om att jävlas! men jag älskar faktiskt henne ÄNDÅ(a)

har varit och är världens bästa hund enligt mig(a)!
bilden e från när hon var valp.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken underbart söt hund du har :) synd bara att den kissar inne :/ men det är sånt som går att ordna :D

2010-01-30 @ 00:34:58
URL: http://sandraforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0