fel eller rätt av patrik att reagera som han gjorde?

i dagens paradise hotel var det ju en som skulle åka hem för dom som följde dagens 2 avsnitt redan vet och den här gången var det patrik som skulle välja mellan jacki och anneli, men en sak fattar jag bara inte varför ställde sig bara anneli inte bakom kristoffer var det för att hon inte fick stå där av andra skäll, men en sak tycker jag var helt fel av patrik att välja jacki framför anneli både för kristoffers skulle och hans egen skull jacki e bara allmänt jobbig och falsk och jag menar var det då fel av patrik och börja stor gråta och säga att han älskar dem båda och har starka känslor för dem vad tycker ni rätt eller fel av patrik?


Kommentarer
Postat av: Anonym

man fatta ju att det va anneli som skulle åka eftersom det är jackie som vinner hela ph

2010-01-06 @ 13:12:25
Postat av: Isabelle

Han valde ju Jackie eftersom han litar mer på henne än på Anneli, Anneli skulle ju fortsätta spela med heta Kristoffer.

2010-01-06 @ 22:33:07
URL: http://isabelleslundmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså jackie kommer vinna paradise hotel om du undrar :D

2010-01-07 @ 10:33:12
Postat av: Anonym

tro mig, jag vet det

2010-01-07 @ 10:33:32
Postat av: -....

erika ställde sig bakom kristoffer för hon va imun ! så anneli va tvungen att ställa sig bakom ngn annan..

2010-01-07 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0