BLICKAR TILLBAKA!

och hur började året egentligen här kommer massor av bilder från 09 fyfan vad jag saknar allt!

började blogga med den här bilden!  



åkte skidor med suppawut sune zonken!






hade jag kvar lite av min fjortis " period " också ?:O




jag HADE en bästavän.. och förlorade honom



















var också i idre fjäll! :)









jag HADE också två eller tre rätt seriösa förhållande i någon/ några veckor..











sen såg jag karlstads pärlor ta guld :)!



tog hål i både ögonbrynet och andra örat;)





och blev kär..



vi alla bajare förlorade en av bajens största förebilder!



och vi lämnade också allvenskan för superettan nästa år..



var med om en av mina bästa somrar..









och sen färgade jag håret i massa olika färger,






















och sen fick jag världens bästa hund KÄRLEK TILL HENNE!!















och kommer alltid vara och förbli en trogen bajare!





bloggade tillsammans med lillasyster.






jag spelade in massa låtar.. TYCK VAD NI VILL!



hade frågestund..



och avslutade med nyår!









kan ju dra slutsatsen att visst det har funnits bra stunder, men resten har varit skit! kommer skriva mer exakt om varför sen..




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför förlorade du honom som bästavän? :O

2010-01-04 @ 21:43:07
Postat av: Anonym

kan du lägga ut en till bild på tjejjen i rosa tröja` man ser ínte hennes ansikte?

2010-01-04 @ 21:53:22
Postat av: Doris

shit vilken söt hund! ser ut som ett gosedjur :P

2010-01-05 @ 20:37:54
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitfint m piercing i ögonbrynet ^^ åå fifan vikken uuubersöt hund!! :D

2010-01-06 @ 20:59:11
URL: http://mindme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0