Till dig.. S ♥

Sen den första gången jag såg dig, har varit tokig i dig.. Inte sagt något, jag sa hur jag kände för inte så länge sen. Allt mellan oss har varit perfekt, det där jag saknat. Du är sån underbar person.. Saknar dig för varje sekund vi inte pratar. Du är den enda jag vill ha. Finns INGEN annan! Du kommer nog aldrig förstå hur jag riktigt känner ..
Längtat efter nu i helgen, då jag äntligen ska få träffa dig igen. Lovade dig att aldrig släppa dig.. Och det kommer jag aldrig göra.. Allting som jag sagt till dig, har kommit från hjärtat. ALLT har varit äkta.

Att jag nu i stort sätt förlorat dig, det gör så sjukt ont. Vet inte vad jag ska göra.. Jag gjorde ett misstag. Snälla förlåt mig.. Jag orkar inte detta, tror verkligen på oss S.            S ♥ S        ......


Raul kan ta bort detta inlägg senare om han känner så.

/simp



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj vilken jävla player du e Raul :) fyfan vad sorligt gå o gör nåt med ditt liv, du kan ju börja med att växa upp ;)

2010-02-25 @ 08:18:53
Postat av: Anonym

haha, det är inte ens Raul som har skrivit det dära-. du är säkert en liten 96:a som inte har något liv som är dödskär i Rual. komigen stick!.

2010-02-25 @ 08:57:14
Postat av: simp

Du högst upp, snacka inte när du inte vet nå.

2010-02-25 @ 12:21:36
Postat av: angelica

de står liksom / simp .. ahah retards!

2010-02-25 @ 15:35:41
URL: http://angelicajunegard.blogg.se/
Postat av: valli

asså sluta klaga på raul hela fucking tiden skaffa er ett liv fuckers ! -.-

2010-02-25 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0