svar till S!

vet inte vad jag ska göra skratta eller gråta? vem fan är du seriöst? väx upp hur gammal e du egentligen mer en 75 % av det du skrivit stämmer inte någon stans och om du nu träffat mig en gång som vet du knappt vem jag är seriöst döm fan inte folk efter vad dom säger? att jag e fjortis? pft.. PINSAMT? lagt dom åren bakom mig för länge sen vem är så patetisk och tar sin tid och skriver ner en text på över 20 minuter? vem gör en sån sak? vill du mig något kan du kontakta mig personligen och inte skriva ut massa saker som e bullshit på en kommentar i blogen när du inte ens vågar stå för vem du är? HAHAH tycker såhär kom tillbaka och skriv vafan du vill om mig när du vet mer om mig och inte bara lyssnar och tar in skit som du hör från andra va ska man kalla det patetiskt? omoget? barnsligt? måste fan säga att alla tre orden stämmer inte rätt bra! kontakta gärna mig :)!

och här har ni de den anonyma skriv -.-



Du ligger med alla tjejer du träffar, du gör vissa "kära" och sen skiter du i dem. Du har könssjukdomar som du ger till alla tjejer. Du säger fina saker till tjejer du inte ens tycker är fina. Du snackar skit och ljuger. Du tror att du är snyggast i världen men säger ändå "nej jag e inte söt" när tjejer säger att du är det, för att du vill höra dem säga "jo det är du". Du är inte direkt diskret om någonting. Du är 18 år och både beter dig och ser ut som en fjortis.
Din attityd är så töntig så det inte är sant.
Där har du svaret till varför ingen kan ta dig seriöst.

Vill du bli tagen seriöst så lyd då mitt råd. Jag är tjej själv.

- Lägg ner din barnsliga attityd
- Ta bort fjoris kläderna
- Sluta ligg runt med tjejer
- Sluta "lek" med tjejernas känslor
- Sluta ge ut ditt nummer till alla
- Sluta träffa alla du pratar med
- Sluta lek "oskyldig", man ser genom dig som en glasskiva
- Börja bli ärlig om allting
- Sluta dissa alla såfort dom "har något fel" eller liknande
- Börja ta tag i dig själv och sluta gå på fjortisfester
- Skaffa en stil och ett mål
- Sluta skriv ner hur ledsen du är på bloggen och till tjejer
- Ta bort alla nummer, msn , fb ,pea allt vad du nu har, som är onödiga och som inte ger dig eller henne någonting
- Visa självförtroende, men inte på ditt fjortis/player aktiga sett

När du uppfyllt allt det där, så kan folk börja ta dig seriöst. Det kommer ta ett tag.
Men gör du allt det där utan en massa trams och frågor så kommer du klara det.
Jag är en tjej du träffade för 2-3 år sedan. Vi hade aldrig sex och vi kysstes En gång. Du vet inte vem jag är, men du har sett mig några gånger ute sedan dess. Ifall du ville veta.
Visst jag känner dig inte och vet inte exakt hur det är nu, men eftersom du fortfaraden klassas osm player o allt vad det är, så LYD MITT RÅD!
Se till och klara det. För din egen skull.
Vill du veta vem jag är, så kan du skriva på din blogg som svar så kan jag kontakta dig.

Kram/ S.
                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, hårda ord från någon som inte ens verkar känna dig. jag vet att du inte är den personen hon beskriver.

2010-02-19 @ 00:11:48
Postat av: Anonym

eller så är han exakt som hon säger

2010-02-19 @ 14:29:00
Postat av: Anonym

Allt stämmer in på honom. fjortis fitta!

2010-02-19 @ 16:05:54
Postat av: ,

klrt du blir klassad som player näru haft sex med över 60 st :P

2010-02-19 @ 19:42:19
Postat av: Anonym

60:O det är över 70 :S

2010-02-19 @ 21:27:09
Postat av: Anonym

Men väx upp, har inte ni små avundsjuka barn eget liv? Verkar inte som detta. Ni sitter och är värsta stalken över raul. Ha ha ha.. Raul är raul, ni är ni. Så ta era patetiska fula kommenterarer och gå härifrån

2010-02-20 @ 00:10:04
URL: http://jochg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e ju visst fjortis och de vet du! Kan du inte stå för dig själv eller?

2010-02-20 @ 11:27:35
URL: http://malinhenningsons.blogg.se/
Postat av: Anonym

klockrent skrivet av henne

2010-02-20 @ 20:30:42
Postat av: //R

asså shit palla ens bry sig om hans liv han gör va han vill och ni kan väll bara skita i hans liv om ni tkr de e så konstigt. om ni tkr de kan ni väll bara hålla er borta från han och låta han leva sitt liv, han har iaf ett liv och hans liv e nt att lågga ut massa kommentarer om andra männsiskors liv, vafan låt han va och skaffa dig ett liv själv, de skulle behövas :S

2010-02-20 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0