ska ska bli E-M-O

när allt bara går åt fel håll? när allt bara faller ner? när allt går åt helvete? när jag förlorat en bästavän som ingen kan ersätta? när alla klagar på vad man säger/gör ? när alla tar en som en player? bög? en kille utan känslor ? för man inte tycka synd om sig själv då? jag lägger fan ner allt nu skiter i brudar ! skiter i vad folk säger stänger in mig gör fan allt för att det ska bli bättr någon gång!

tyck vad ni vill om bilden! men såhär ser jag ut nu och kommer alltid göra sliten/ ful /äcklig thats me!



Kommentarer
Postat av: sabina

du får väl skylla dig själv när du stöter bort människor så fort..

2010-02-17 @ 22:53:52
Postat av: <

ryck upp dej !

2010-02-17 @ 23:00:37
Postat av: Anonym

du får skylla dig själv det är du själv som har gjort att du blir klassad som en player

2010-02-18 @ 07:17:01
Postat av: Anonym

känner inte dej.. men men, vrf ge upp..? tro på det du gör ist..

2010-02-18 @ 15:53:04
Postat av: Anonym

hur förlorade du markus??

2010-02-18 @ 16:29:42
Postat av: S

Du ligger med alla tjejer du träffar, du gör vissa "kära" och sen skiter du i dem. Du har könssjukdomar som du ger till alla tjejer. Du säger fina saker till tjejer du inte ens tycker är fina. Du snackar skit och ljuger. Du tror att du är snyggast i världen men säger ändå "nej jag e inte söt" när tjejer säger att du är det, för att du vill höra dem säga "jo det är du". Du är inte direkt diskret om någonting. Du är 18 år och både beter dig och ser ut som en fjortis.

Din attityd är så töntig så det inte är sant.

Där har du svaret till varför ingen kan ta dig seriöst.



Vill du bli tagen seriöst så lyd då mitt råd. Jag är tjej själv.



- Lägg ner din barnsliga attityd

- Ta bort fjoris kläderna

- Sluta ligg runt med tjejer

- Sluta "lek" med tjejernas känslor

- Sluta ge ut ditt nummer till alla

- Sluta träffa alla du pratar med

- Sluta lek "oskyldig", man ser genom dig som en glasskiva

- Börja bli ärlig om allting

- Sluta dissa alla såfort dom "har något fel" eller liknande

- Börja ta tag i dig själv och sluta gå på fjortisfester

- Skaffa en stil och ett mål

- Sluta skriv ner hur ledsen du är på bloggen och till tjejer

- Ta bort alla nummer, msn , fb ,pea allt vad du nu har, som är onödiga och som inte ger dig eller henne någonting

- Visa självförtroende, men inte på ditt fjortis/player aktiga sett



När du uppfyllt allt det där, så kan folk börja ta dig seriöst. Det kommer ta ett tag.

Men gör du allt det där utan en massa trams och frågor så kommer du klara det.

Jag är en tjej du träffade för 2-3 år sedan. Vi hade aldrig sex och vi kysstes En gång. Du vet inte vem jag är, men du har sett mig några gånger ute sedan dess. Ifall du ville veta.

Visst jag känner dig inte och vet inte exakt hur det är nu, men eftersom du fortfaraden klassas osm player o allt vad det är, så LYD MITT RÅD!

Se till och klara det. För din egen skull.

Vill du veta vem jag är, så kan du skriva på din blogg som svar så kan jag kontakta dig.



Kram/ S.

2010-02-18 @ 21:28:31
Postat av: Anonym

andvänd wax. bli mogen.

2010-02-18 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0