nu vet alla.

jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag är så jävla på att uttrycka saker, men när jag försöker blir det oftast fel, men ni som nu orkar och har tid och läsa det här, så är det enda jag vill, att folk ska tro på det jag säger för så fort man träffar någon ny, så är det första som säger efter man träffats att du e player, folk säger att du är player är det sant, men vafan har det med saken att jag göra det är väl ändå jag som vet vem jag är och vad jag gör och har gjort, och jag vet att mitt längsta förhållande som dom flesta redan kanske evt var 2 månader, men det är ju bättre än att inte haft något förhållande alls, visst jag har testat mig runt men hur fan ska man göra annars och det var väll mest i sommras alla insåg "vem jag var" PLAYERN, men vafan det stämmer inte för hur ska man annars hitta den rätta och ha ett förhållande under sommaren kanske inte är det bästa heller, MEN VAFAN inse jag söker seriöst och för dom som säger att så säger till alla så är det inte så, men när jag väll hittar den jag verkligen gillar så går det alltid åt helvete, och fattar inte vad jag gör för fel heller, jag skulle säkert kunna sitta i timmar och leta bilder och låtar som ppassade perfekt till det här inlägget, men snart ger jag fan upp, snart tar ag bort playahead, något jag kanske borde gjort för länge sen, men i alla fall facebook och msn och raderar allt skit på min mobil för det kanske gör mig till en bättre person att stänga in mig bara, för det spelar ingen roll varenda liten skitsak jag gör så är det alltid någon som lyckas klaga DET ENDA JAG VILL är att det ska finnas någon där ute som tror på det jag säger för jag skulle inte lägga ner min tid på att skriva massa skit som inte var sant, vill bara att allt ska bli som förut varför dömma någon man inte känner vad tjänar man på det?! jag är inte den killen som alla ser som alltid e glad jag tänker fan på saker hela tiden allt ssom snurrar i mitt huvud och jag försöker göra det bästa jag kan, men det verkar inte gå att ändra på.


ta mig för den jag är, och inte någon jävla äcklig snubbe alla sprider massa falska ryckten om!




Kommentarer
Postat av: eb

raul bebis :( :(

2009-09-27 @ 23:30:30
Postat av: Anonym

felet är att du inte bryr dej om hur många du sårar, bara hur de känns för dej.

2009-09-28 @ 08:13:00
Postat av: Anonym

de är alltid lättare att tro på rykten än sanningen, men bara för de behöver inte alla tro på dom right? och hur ska man annars veta vem som är den rätta om man testar sig fram? att folk stämplar dig kan juh bero på att alla vet vem du är. finns killar som verkligen är player men inget rykte är efter dom pga att ingen vet vem dom är. lättare att stämpla ngn om personen är "känd".

2009-09-28 @ 10:58:19
Postat av: a-ngelica

naw sötpuff då, va jobbigt ;/

2009-09-29 @ 23:03:02
Postat av: Anonym

Sötnos, jag är ledsen för att jag inte trodde på dig för ett par månader sen då du sa att du ville träffa mig och att du gillade mig, men grejen är den att du inte verkade bry dig om mig. Du hälsade knappt när jag kom fram till dig på ung osv. Du är söt och jag önskar att du hittar en trogen tjej som tror på dig och inte alla rykten som jag gjorde. Du har en bra personlighet, dock lite dryg.. Men ge inte upp hoppet för jag VET att du kommer att hitta den rätta.

2009-10-01 @ 16:11:50
Postat av: julia

fan va fittigt, jag vet hur det känns, man vill stänga in sig. men du känner marcus va? så fall skulle vi typ träffas på lördag å med min kompis :) <3

2009-10-04 @ 18:13:05
URL: http://jelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0