NEJ det är inte jag som är absolutraaul på bdb!

så JÄVLA PATETISK man kan vara, någon/några hur orkar man ens lägga ner sin tid på att ta andras bilder skapa ett konto och låtsas vara en annan! NEJ DET ÄR INTE JAG SOM HAR GJORT ANVÄNDAREN ABSOLUTRAAUL@bilddagboken ni kan nästan fråga vem som helst som ja har snackat me och till dom har ja sagt att jag aldrig skulle skaffa bdb och det är inte första gången någon gör såhär heller förra gången var det någon med användar namnet sooetnoows, säger bara VÄXUPP vafan och låt andra vara ifred!
 
kolla extra på första bilden, står något om att jag precis kommit hem från gotland, lite konstigt eftersom jag varit hemma dom senaste 4 veckorna och det kan ju fler en ja konstatera.. helt stört!



 


Kommentarer
Postat av: merboc

asso vafan dom 2 människorna kan taa sig dom har inget liv dom e ba skit avis på dig o nt vågar vissa bild på sig sj så dom vissar bild på dej ba för du ser bra ut så omg fan!!

2009-09-17 @ 19:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0