godmorgon!

tjueleluelue alla sötnosar! idag blev det till att stanna hemma eftersom det var någon slags fridlufsdag i skolan, och eftersom jag var hemma hela förra veckan nästan så fick jag inte någon chans att välja något att göra, så tänkte att det var bättre att stanna hemma istället fick i alla fall sova till halv 11, igår hände väll inte sepciellt mycket var i skolan lite snabbt, sen blev det stan, och på kvällen träffade jag therese ett tag och sen vart det hemma sittande framför datan, idag har jag träning vid 7 så hinnner väll inte göra så mycket mer än det // RALLE


bilden från förra vintern (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2009-09-22 @ 10:52:48
URL: http://miranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0