ett stort -

vet inte riktigt hur många gånger på dem 3 senaste månaderna jag har behövt köpa nya hörlurar så trött på det nu, vet liksom inte varför dom går sönder men det är nästan alltid samma hörlur alltså den högra som pajar för kanske är för att jag för högt ljud eller är dom bara allmänt dåliga?,   dom hörlurarna jag gått med i öronwen heter var iaf skullcandy Ink'd Pink finns ju andra färger en rosa men något ja valt dom flesta gångerna ja köpt dom finns i typ, hel vita, svart, grön och rosa eller något i den stilen, 200kr på teknikmagasinet, men vad ska man egentligen lägga på ett par hörlurar för att dom ska vara bra och hålla längre en än vecka tror allvarligt ja köpt 3 stycken nya hörlurar den senaste månaden alltså 600kr i månaden är det bättre att då köpa ett par hörlurar för 600 på direkten eller göra som jag har gjort, någon som vet och har ett bra förslag på hörlurar har även använt koss hörlurar man inte direkt min stil känns ganska stela, någon som har ett bra förslag så SKRIV! // RALLE


Kommentarer
Postat av: kungmirre

skullcandys lowrider hörlurar är rätt bra ;D

2009-09-24 @ 15:11:36
URL: http://kungmirre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0