21:07

tjulelulue, sitter här och pillar mig lite på sn*ppen, idag har man varit i stan en snabbis träffade chansin när han slutade skolan, så vi kolla runt lite och slutade med att ja hittade en tröja från zara, som hade lite MTV tryck bilder på den kan ja lägga in senare. Efter det var det direkt hem för att träffa pappa för att åka till elgiganten för att hämta min EFTERLÄNGTADE mobiltelefon som har varit på lagning i snart 1 månad, eller 2 veckor men bara jag som inte orkat hämta den eftersom ja tydligen inte har haft tid då, efter det blev ja direkt "körd" till träningen, hårdträning absolut, helt slut var man i alla fall efter träning, nu sitter jag bara framför datan och gör absolut ingenting kanske skriver mer ikväll // RALLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0