skit kall helg!

tjuleluelue, har varit riktigt jävla "torr" uppdatering under helgen, men inte spenderat någon tid alls vid datan typ förutom nu och lite snabbt igår natt, jag och marcus var inte hemma vid mig för ens halv 1 skönt + att det var fan minusgrader ute kändes det som och där fick jag med en väst och marcus med en tunn jävla höstjacka:O, lördags kvällen var helt okej, åkte ut ändå till skogås för att träffa fanny och mimmi, och sen så var det ju typiskt oss att missa sista bussen, så vi fick skjuts av mimmis pappa te stationen (a), nu ska ja nog käka nått, så skriver mer och lägger in mer bilder sen (: // RALLE

Kommentarer
Postat av: louise

sv: haha ja, jag har smink. Men inte överdrivet mkt ;)

2009-10-11 @ 11:37:03
URL: http://llouiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0