ny produkter!

alltid lika roligt att få nya saker, och idag blev det hårprodukter eller vad man ska kalla dem, saker som gör att saker och ting ändras hoppas jag iaf, ringde mamma och frågade om hon kunde försöka hitta en plattång till mig eftersom jag har börjat platta håret lite smått nu eftersom mitt hår e så lockigt eller ojämt utan vax och sen vill a ju bli av med mitt överdrivet tjocka hår så det fick bli en uttunningssax också, och på det en ny burk med difi grönt vax, hoppas på att sakerna ska göra så jag får ett hhyffsat bättre hår eller iaf plattare och mindre "fjortis" frisyr det kan ni ju få reda på senare // RALLE




Kommentarer
Postat av: bella'

uuh, har likadan fast rosa :D

2009-10-22 @ 20:11:05
Postat av: Anonym

bög

2009-10-24 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0