något ralle inte gillar, tjejer med SMINK!

Som ni vet eller iaf endel jag träffat så frågar jag alltid " har du mycket smink " och endel svarar alltid varför undrar du, jo men saken är det att varför ska man kladda på massa fullt skit när man istället kan vara naturligt fin och bara ha mascara och eyeliner eller vad det heter, varför kladda på massa puder och rouch eller hur det nu stavas, okej vet att jag tyckte sånt var fint förut, men vafan finns det INGA tjejer som bara använder mascara och inte massa annat tillägg det är iaf så jag tycker en tjej ska se ut.

                            + mascara & eyeliner,
                             STORT  - PUDER & ROCUH 








fult.
 

såhär ska det se ut, förlåt för jag använder bilden.



Kommentarer
Postat av: bella'

pfft, ofta det är fult med smink ? ;s

2009-10-07 @ 17:58:55
Postat av: hannah

Jag går i sjuan. Alla mina kompisar sminkar sig ganska mycket och det är liksom väldigt viktigt att man ska ha mycket smink och se fjortis ut men jag trivs med bara lite mascara på det räcker för mig. Det borde finnas fler som dig! kram

2009-10-08 @ 16:04:42
Postat av: emma

aa, det borde verkligen finnas fler som dig.

2009-10-09 @ 16:33:37
URL: http://www.famousworld.devote.se
Postat av: felicia E,

hejsan raul baby :)

tack för att du finns, du ser tjejers skönhet på insida och utsidan, du visar att du itne tycker tjejer ska dölja sin skönhet med massa smink! Respekt till det, :) / Felicia.

2009-10-09 @ 22:52:16
URL: http://feliciabeatricee.blogspot.com
Postat av: louise

alla killar borde tycka som du, varför inte vara fin utan smink. klart att det är okej att ha lite, men att ha grymt mycket smink är helt sjukt.

2009-10-10 @ 18:10:07
URL: http://llouiice.blogg.se/
Postat av: Anonym

MKT SMINK E SNYGGARE. KILLAR GILLAR DET MER. de låtsas att det gillar naturlig, men sen när man kmr m smink så ska alla hålla på wtf (?) / 17 årig (het) tjej

2009-10-13 @ 23:07:07
Postat av: Anonym

man ska inte va överspacklad,mm

2009-11-05 @ 15:38:05
Postat av: josse

mimmiiii, hon är sööööööööööööööt! :)

2009-11-18 @ 22:27:49
Postat av: jaru gissa ;dddd

ja söt tjej dedära ;o men lite smink tkr ja ärr snyggt men de är as fult me fjortisar som har på sej 44 kg de är säckligt fultr mejn ja tkr dom ska ha lite iaf ;o puss rauuuuuuuuuuuuuuuuuulina

2009-11-30 @ 13:38:54
Postat av: matilda

Raul du har ju missat hela grejen. alla tjejer använder inte puder o sånt för att se "snygga ut" utan det är för att täcka finnar osv. om man har dålig hy vill man väl inte gå runt och visa det? då måste man ju få täcka över det. idiot du är.

2010-03-29 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0