GODMORGON FOLKET, HAR INTE "KLI" LÄNGRE!

tjuleluelue,  tänkte bara konstatera att det jag skrev igår om "kli" det var ju rätt många som missuppfatta det, och trodde jag hade klamydia, eftersom man brukar kalla klamydia för "kli" för er som inte visste det, hahah vissa undrade om jag var dum i huvudet och inte visste va kli betydde men det var ju det som var det "roliga" med inlägget eftersom folk tror sig att jag har/hade klaymdia vilket inte är sant, skulle jaga bara göra det lite roligt och göra så att folk trodde jag hade det, men det är skit samma, vaknade iaf nyss kanske inte vart den där riktigt långa skönhetssömnen jag hade hoppats på eftersom jag hade råkat ha på alarmet på mobilen sen igår morse så vaknade jag vid halv 7 och hade jävligt jobbigt att somna om men det funkade ju ändå till slut, men ska äta något snart tror jag och försöka orka gå ut med hunden // RALLE
bilden ska förställa ett ihop tryckt PÄRON HAHAH!


Kommentarer
Postat av: ella

fett söt du är :$

2009-10-15 @ 16:22:45
URL: http://eellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0