FYFAN VAD PATETISKT!

du som nu har gjort dethär, tänkt efter och känn vafan håller du på med och hur jävla gammal är man, när man LYCKAS leta upp mitt hem nummer och sen antingen be sin pappa att ringa hem till mig när jag inte ens är hemma och sen fråga om man får prata med mig när min pappa och sen säga till honom att jag givit hennes sotter KLAMYDIA hur jävla lite vett i skallen har du! vem du nu är, om det nu skulle varit så att ja skulle gjort det skulle man väll för i helvete gått till mig först och pratat innan man skickar sin jävla farsa över en och sen gör så att hela familjen känner oro, SNÄLLA, du som nu HETER JOSEFIN OCH JAG HAR GIVIT KLAMYDIA SÄG DET DÅ för jag bär förinihelvete inte på KLAMDYIA och känner och vet bara två josefin jag har hållt på med och ingen av er skulle göra dethär mot mig, men vafan ska ja gå runt och vara orolig att nån jävla farsa ska komma och snacka med mig för att du som nu sagt att ja gett det till dig, kanske för man varit arg eller vafan som helst men har INGA JÄVLA SJUKDOMAR så det blir lite omöjligt skulle kunna skriva hur mycket som helst, OCH DET HÄR E BARA PATETISKT SÅ ge upp sluta och bara LÄGG AV VÄX UPP FÖR I HELVETE! och driver du så vafan ge upp och eud nu seriös säg det till mig själv istället för att skicka din pappa!  // RALLE




Kommentarer
Postat av: Anonym

öööh, haru kollat om du inte har klamydia? du vet att inte behöver synas alls även om du har det? finns där även utan symptom så du kanske borde kolla upp dig..

2009-10-12 @ 20:17:53
Postat av: emma matilda von idman

HAHAHAHAAHAHAH tror du själv att han har de eller? då skulle han ju inte sätta på ngn brud? ooooomg, hahaahahaahhaa! fyfan va patetiskt att man RINGER hem abahahahaa..........

tycker synd om dig raul, men ud har ingenitnyg att vara orolig över :)

pusselipusspuss:D

2009-10-12 @ 20:38:16
Postat av: brotha from another motha

Klamydia mannen! alltid lika härligt.. fortsätt smitta! nu kör vi bajen!

2009-10-12 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0