det känns, och det gör ont BROR..

jag tror det började för ungefär 8-10 år sen snart nu, när vi började vara med varandra påriktigt, och tänk allt, verkligen allt vi har gått igenom marcus, kom du ihåg dendär gången när vi var ute och "busade" när vi var mindre, när vi hittade en bag med golfklubbor och bollar, och vi börja golfa på en av gårdarna och jag började testskjuta och du ville vara bättre, när du träffade en glasruta med en golfboll när polisen kom fan vad rädda vi blev då, och fan vad vi sprang, kom du ihåg gångerna på mitt land älmsta natta, kommer du ihåg alla gånger vi sovit över hos varandra alla tjejer vi har träffat tillsammans, när vi varjegång har hjälp varandra när det har varit strulit hemma eller med någon tjej, kom du ihåg den gången innan jag fyllde år när ja var ledsen när du satt i mitt rum för jag så gärna ville han en hund, när du sa vad äre, vad har hänt bror, eller varjegång det varit strulit när man syster har varit borta, när du ringt och hjälpt till som om du också var hennes bror, eller den gången du sa det som sa i highschoolmusical när vi tittade på den för några år sen, att bröder alltid bråkar, men att det alltid kommer vara vi, eller alla gånger vi sprang runt, med axel, nisse, gustav, fjun och alla dom och äggade när jag fick sån ångst och du höll på och jävlades, säg något vi inte gjort eller någon stans vi inte varit tillsammans, alla gånger på grönalund, alla långa kvällar när vi bara låg och snackade om allt som hade hänt, alla gånger i stan, eller tänk för ungefär precis ett år sen när du var tillsammans med jaquline och bara lämna allt och stängde in dig med henne, men sen bara kom tillbaka och sa vafan har ja gjort raul då vi hade varit bästavänner i flera år då, kom du ihåg vad du sa då, ingetingenting ska få komma i mellan oss nu bror, men va hände med det, sista halvåret har vi verkligen varit ofta, men det har aldrig känts som när det var vi påriktigt när du kändes som min extra bror och nu på slutet har det varit absolut sämst, senaste månaderna, när du har gått bakom min rygg med tjejer t.ex när du smsat med tjejer ja hållt på med innan eller tjejer du har lovat att du aldrig mer ska snacka med, men det som hänt nu, marcus jag vet att man ska kämpa i skolan, det som alla andra också gör tror jag, men nu senaste veckan har vi inte varit någongång bara för du har sagt att du ska plugga och sen haft träning, men jag har också träningar och plugg men något ja planerar för om man inte gör det blir det som nu, och fortsätter det såhär så är det ingen ide att vi umgås längre för vad är det för mening då, om du ska sitta inne och plugga jämt och sen träna, okej om det är viktigare än våran vänskap men då äre inte mitt problem men då blir det personer du går miste om och inte en basketträning, så jag tycker att du borde tänka efter, att skriva det här har fan inte varit det lättaste, och skulle kunna skriva så mycket mera, det känns och det gör riktigt jälva ont, MARCUS JOHAN GLADH TJERNELL glöm aldrig det jag säger och det vi haft och du vet vart jag finns din bror RAUL MIKAEL ERIK ERICSSON! det här är nog den längsta texten jag någonsin har skrivit om någon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0