chill måndag!

tjuleluelue, sitter här och mjukar mig i mian mjukisbyxor och en JÄVLIGT fin bajen tröja (a), ska snart gå och lägga mig tänkte bara berätta lite snabbt om vad som har hänt idag, varit i skolan, varit med på min första praktiska resturang lektion, vi fick göra omelett eller hur det stavas med någon sorts svampstuvning och creps vet inte heller hur det stavas, men det funkade rätt bra förutom att jag och chang, thai, chansin vet inte hur många namn han har kom sist, och efter det vart det hem träffade alice, påbäg hem från det vid 10 tiden så hoppade jag på bussen i slussen, och vem satt inte där längst bak om inte DESSIE wow nu e jag tuff som har sätt henne idag när jag var påväg hem HAHAH, men nu ska göra mig iordning för börjar redan 8 imorgon peace! // RALLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0