WTF?

Till "K"

Kommentar till inlägget - Raul Ericsson var namnet "Äntligen någon som hjälper stackars killen!"

Jag håller med fullständigt med!Denna pöjk behöver verkligen få båda fötterna på jorden & hitta ett fruntimmer, ha ha ..
2009-11-18 @ 09:04:02 Permalink Stockholm Comments(0) Trackbacks (0)

som ni igår kanske såg så länkade jag på bloggen saras blogg, och hon länkade min men vafan trodde det var någon slags skämtgrej, kollade hennes blogg senare när jag vaknat så har hon en kommentar på det hon skrev:S vafan det skulle ju itne bli till någon jävla hatgrej:S // RALLE

Kommentarer
Postat av: Dotter utan mor *

gubben :o

2009-11-18 @ 19:00:18
URL: http://sarawiktoria.blogg.se/
Postat av: K

Haha, det jag sa va ju också på skoj! men aja förlåt för att det blev en stor sak utav det,typ :)

2009-11-18 @ 20:11:50
Postat av: K

Haha, det jag sa va ju också på skoj! men aja förlåt för att det blev en stor sak utav det,typ :)

2009-11-18 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0