TPL!

så jävla TRÖTT PÅ precis allting för er som inte vet vad tpl betyder så är det en förkortning på TRÖTT PÅ LIVET, hände precis en familjegrej jag inte tänker ta upp här iaf inte nu, allt går bara just nu åt helvete just nu ett tag trodde jag att det gick åt rätt håll men hade tydligen fel! men vafan JAG SPELAR BARA, bara för jag ler på utsidan är inte allt så jävla bara som ni tror! TJEJERNA GÅR FAN RENT ÅT HELVETE FINNS INTE NÅGON INTE EN JÄVEL SOM LITAR PÅ MIG INGEN SOM TAR MIG SERIÖST, orkar fan inte ens skriva mer nu känns bara så meningslöst sitta här och tycka synd om sig själv?! borde egentligen inte göra det finns ju folk som har det sämre? eller är det verkligen så får fan fundera på det, PS något som inte har alls med det här att göra hoppas ni blev nöjda med första delen av svaren av frågestunden var fan svårare än ja trodde hade hitta bra svar, men del två kommer förmodigen tycka upp imorgon så försök att inte längta för mycket hahah fyfan vad fult sagt hatar när folk säger så som typ " sakna mig inte för mycket" aja nu blir det dusch och säng! skriver mer imorgon // RALLE

fuck den tiden som pågår just nu!
en bild säger mer en 1000 ord och saker är inte alltid så bra som det ser ut !



Kommentarer
Postat av: Anonym

msn?

2009-11-26 @ 18:17:58
URL: http://jenwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har skapat ditt rykte själv och va tjejer tror om dig,

2009-11-26 @ 19:52:48
Postat av: Rebecca

men shit va mogen du är som skriver anonymt i rauls blogg, om du står för vad du säger/skriver, du ska du skriva dit namn. du borde skämmas!



fuck alla som skriver idiotiska kommentarer till raul. jag är inte direkt kompis med honom längre men jag bryr mig faktiskt. han mår dåligt och få då honom inte att må sämre. usch äckliga anonyma fitt jävel. om du har problem stick.



vem har bett dig sitta och kommentera hans blogg?

2009-11-29 @ 01:48:21
URL: http://rebeccatingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0