svar på frågestunden DEL 2





hur många besökare har du genomsnitt varje dag?



Svar: antalet besökare min blogg snittar brukar vara alldeles olika beroende på vad som finns uppdaterat i bloggen eller vad jag skriver om, så kan säga så mycket som att det brukar ligga mellan 100-400 aktiva läsare per dag.


hur är du om man kollar på din personlighet?



Svar: hur jag är som person i helhet, brukar väl folk dömma mig som en person som bryr dig alltså omtänksam och nu pratar jag om folk som verkligen känner mig och vet vem jag är, alltid glad på utsidan om man bortser från långa texter bakom datorskärmen och en rolig person som finner dom bra kommenterarena vid rätt tillfälle.


vad skulle du inte banga på, om du har två alternativ.
1. en ful tjej
2. en snygg kille


svar: ganska lätt svar eftersom jag inte känner någon aktivtet hos killar alls, så svaret blir defenitft en ful tjej! + att en ful tjej kan ha en riktigt fin insida vilket betyder att man inte alltid ska gå efter utsidan.



1. har du varit på elverket?
2. är du 94:a?
3. har du varit fjortis?
5. går du på någon sport, ifall inte, vad gör du på fritiden?
4. Hur ska din dröm tjej se ut/vara? :)



svar: svaret som alla tror inte stämmer men så är det iaf, NEJ! har faktiskt aldrig varit på elverket, har bara varit på liknande fester som glamour, CTN och the wawe men aldrig befunnit på mig elverket:)!, om jag är 94a stämmer inte heller, vilket många säger och tror att jag är varför vet jag inte, om jag har varit fjortis stämmer väll in bättre jag har gått klädd med massa mouli/evisu kläder och håret åt alla olika håll med massa vax, finns ju folk som fortfarande tycker jag är fjortis men tycker själv tycker jag att jag har förbättrat mig just nu änvänder jag keps och undviker ruffset förutom när man tar av den kanske, och klädseln får jag också bra kretik för ibland så själv är jag nöjd och anser att jag har varit fjortis men inget jag är längre. Ja jag går på någon sport, spelar innebandy på min fritid och har tidigare spelat fotboll, annars förutom det umgås jag med kompisar pluggar och det man brukar göra som ungdom. Hur min drömtjej ska se ut har jag säkert berättat tidigare i bloggen, men som alla
tänker ska ju hon självklart vara den perfekta men om jag nu ska vara ärlig så brunette, enbart ha mascara, och ska vara den som verkligen bryr sig och vara ungefär befinna sig i samma stadie som jag bete sig på ett bra sätt.


Vad lyssnar du på för musik? Vad är gränsen på hur ung någon är om du ska ha sex med någon. Typ 96a?
Skulle du tillexempel ha sex med någon som är 20+?
Helt ytligt, hur ska din dröm tjej/kille se ut?

Svar: vart min gräns går beror helt på personen man är med mogenheten och om hon vill och hur hon är som person men skulle säga att 14-15 är nog det lägsta jag skulle kunna gå i nu läget för det är då jag anser en tjej som mogen, vill inte låta som någon pedofil men det är jag så ser på det. självklart skulle jag kunna ha sex med någon som vore +20, något jag faktiskt redan haft inget fel alls med det tror inte man ska kolla så mycket på ålden som alla tycker. hur min drömtjej ska se ut förklara jag rätt bra i frågan innan, men som jag sa då en tjej som är naturlig inte använder annat en mascara och ska definitift ha en bra personlighet, vad jag lyssnar på för musik är helt olika, men för det mesta är det på dom artiserna som jag ser som mina förebilder och annars är det ganska mycket house!

kan du inte lägga in när du sjunger låten youll be in my heart ? (:



Svar: Visst skulle jag kunna göra det bara det att det är inte riktigt min stil på låtval om man säger så för jag anser själv att för den låten ska man ha en ganska annorlunda och ljusröst.


vad skulle du välja först?
1. lite mullig & fin tjej utan smink,
2. Översminkad fjortis med den "perfekta fjortis kroppen" ?



Svar: helt klart det första alternativet utan tvekan, vafan spelar det för roll om tjeje skulle vara lite mullig, det är ju inte det man går efter + att jag som gillar tjejer utan smink skulle självklart välja det då.

när hade du ett förhållande sist?
e det kankse nt dags o ha ett ?
vi vill se lite kärleks bilder nu också:))<33



svar: mitt senaste förhållande var nog faktiskt det jag hade med jennifer "jna" efter det har jag inte orkar eftersom det tar rätt mycket på en när det tar slut, har bara träffat folk för kul då + att det varit ganska kämpigt i med att jag har det kravet att jag inte gillar tjejer med smink. Jo jag tycker verkligen det är dags att jag tar tag i mitt kärleksliv och försöker hitta den rätta men ibland är det faktiskt svårare en man tror, tro mig jag vill! om det nu blir så att jag hittar någon vilket jag inte själv tror, så är det klart att det kommer upp sånna bilder i bloggen!


Är det jobbigt att vara så sjukt snygg? ;)


Svar: lätt fråga mitt självförtroende ligger på noll, så anser mig inte alls själv som snygg.


hur lång är du ?
och vilken skola går du i ?
vem var du sentast riktigt kär i?



Svar: jag är mellan 165-167 cm lång vet inte riktigt exakt men någonstans där mellan, går inte i skolan eller gymnasie kanske räknas som skola men isf går jag i john bauer gymnasiet.
vem jag senast var kär i melissa mer en så tänker jag inte säga.


Kommentarer
Postat av: adina

har läst din blogg lång tid, den är sjukt bra ju :)

2009-11-27 @ 22:59:27
URL: http://ureallyknowus.blogg.se/
Postat av: adina

har läst din blogg lång tid, den är sjukt bra ju :)

2009-11-27 @ 22:59:44
URL: http://ureallyknowus.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din blogg:D

2009-11-28 @ 15:25:38
Postat av: Anonym

vadhände mellan dig och hon melissa??

2009-11-28 @ 19:14:21
Postat av: Anonym

du går väl visst i skolan?

2009-11-28 @ 20:46:48
Postat av: Anonym

hur gammal e du :)

2009-11-29 @ 03:06:53
Postat av: Anonym

alltså man märker att du är en helt underbar person

2009-11-29 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0