svar från frågestunden del 3





Hur kan du ha så mycket märkeskläder? Jobbar du ihop pengarna, sedan köper? Eller får du bara kläderna av dina föräldrar? :O
Vad har du för moppe?
Bor du i lägenhet?
Hur många canada goose västar / jackor har du haft / har? :)
Vilket är ditt favoritmärke?
Spelar du nåt spel? I så fall, vilket?
Vilken är din favoritfärg?

Svar: Det är folk som undrar en hel del om det, men det är så att ja kör mitt race och tänker inte riktigt säga hur jag tjänar ihop mina pengar på ett eller annat sätt det är nog bara min kusin som känner till det, nej jag jobbar faktiskt inte, och får medelmåttigt av mina föräldrar. vad har jag för moppe, det är en sym moped om jag inte minns helt fel, men det ska nog säljas till sommaren eller den där efter, bor i lägenhet med mamma pappa och lillasyster på södermalm. tror jag haft en 8-9 olika goose västar, goose jackor är nog 2-3 om jag inte minns helt fel just nu har jag 4-5 goose västar och en goose jacka. Har inget speciellt favoritmärke, men använder mycket kläder från dels mq, hm med flera, sen finns den undantag från mq och andra ställen men blev ju en hel del från mouli butiken under den såkallade "fjortisperioden" som jag sa under tidigare svar så går jag på innebandy och spelar i hammarby if, och favorit färg helt klart grönt och vit som BAJEN! :)

Raul är 160 cm typ kortis - haha
Men raaaaaaaaaaul
Blondiner eller brunetter? jao ;)

Svar: Yes jag är precis 166 typ om jag ska vara exakt, brunetter tror jag men hårfärgen har inte så stor betydelse.:)

skulle du vilja ha ett seriöst föhållande ? vill du ha det ? skulle du kunna vara tillsammans med en 95a ?

Svar: Absolut alla vill ha ett seriöst förhållande och speciellt jag som har letat länge nu, om jag skulle kunna vara tillsammans med en 95a vet ja inte riktigt om ett par år när hon e lite äldre så absolut!

vilket ut av dem?
1. Mullig&snäll tjej
2. översminkad fjortis med "perfekta fjortis kroppen?"

Svar: Skulle helt klart välja en mullig och snäll tjejer eftersom jag har så pass mycket emot översminkade tjejer.

varför lägger du inte ut en video där du sjuger helt själv utan nån annans röst i bakrunden ?

Svar: Har lagt ut sådana förut men eftersom min min gamla data gick sönder så försvann dom och hade då ett speciellt program där man kunde hitta låtar utan att någon skön till dem men nu finns det inte att hitta, skulle du kunna veta vart man fick tag på ett sådant program igen skulle jag vara tacksam!:)

hur många läsare har du? :)

Svar: Hur många läsare jag har per dag svarade jag också lite snabbt på tidigare men som ja sa då, det är alldeles olika, men skulle jag sätta ett snitt så kanske det skulle ligga på 150-200 per dag.

skulle du banga på en 96a? :$

Svar: Jag skulle definitift banga på en 96a alldelse för små, men om ett par år när det inte har så stor betydelse så absolut!

Hur ser din drömtjej ut?
säkert blond bimbo :D hahahahhahahaha

Svar: Nej absolut ingen bimbo om du som frågade har läst min blogg innan så kanske du fattar att ja inte är ute efter någon bimbo, utan en tjej som inte använder mycket smink och någon som verkligen bryr sig!

Varför är du så söt? ;o

Svar: Hahah elina den frågan behöver du inte äns ställa eftersom den inte stämmer!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0