svar från frågestunden DEL 1




Här kommer dom första svaren på frågestunden, svaren kommer komma i 3 eller 4 olika delar:)"


Bajs i munnen?
Bajs på mattan?
Bajs i håret?
Bajs i örat?
Bajs på fisen?
Bajs ÖVERALLT?! :o?

svar: Tror inte det.
svar: Kom och kolla?
svar: Har dessvärre ingen soda stream för tillfället.
svar: Om iza har varit där kan det hända.
svar: För det mesta vax, men kalla det bajs om du vill:)
svar: Förmodligen inte bajs, vax om något.
svar: På fisen?
svar: Inte så troligt.

 

Varför har du "förändrats" så himla mycket?
Vad hände med dig och JNA@?
    

Svar: Folk förändras och är rädd att jag också gör det, finns folk som har sagt det men vet inte riktigt vad för speciellt sätt som du tycker jag förändrats på. Vad som hände mellan mig och jennifer(jna) det funkade helt enkelt bara inte eller vi bråkade rätt mycket var avundsjuka på varandra + att hon aldrig vågade ses ensam vilket kanske var ett minus eftersom man kanske måste kunna vara själva någongång och inte bara med kompisar när man ses det var nog därför det blev som det blev. Och sen fanns det en anledning till kanske, den att jag var otrogen vilket verkligen inte vart meningen eftersom jag tyckte om jennifer så pass mycket.

Hur stor balle har du:D?

Svar: Det får du allt komma hit och kolla upp själv :)!

Har du hår på bröstvårtan?
Svar: Beror helt på vad det är för årstid just nu har jag inget alls HAHAH!

* Är du oskuld?
* om nej, vart är det konstigaste stället du har haft sex på?
* Vem hade du senast sex med?
* Har du någongång slickat fitta? hur/när/vart?
* Skulle du banga på Dessie?
* Är du bra i sängen?
* Hur många har du haft sex med?
* Är det sant att du sög av en kille på grönan?
* Har du blivit avsugen?
* om ja, hur var det?

Svar: Nej jag har inte oskuld, det konstigaste stället är nog i en skog eller i ett trapphus -.-, den jag hade sex senast med var lovisa, så långt in på mitt privat liv att jag ska svara på om jag slickat någon och hur/när/var, kan ja tyvärr inte gå in på pga av att jag tror min mamma läser min blogg:)! så det får du ta privat om du vill få reda på de. Om jag skulle banga på dessire nilsson är en svår fråga men jag tror dessvärre hon skulle banga på mig så skulle bli lite svårt att få till det med andra ord. Om jag är bra i sängen får du ta reda på själv folk har haft olika åsikter om det! Jag har haft sex med 6* stycken vilken siffra eller om ni/du vill veta mer får du ta det personligt men två siffrigt är det men mer säger jag inte det går ju att lista ut rätt enkelt eftersom det står 6*. NEJ! jag har tyvärr eller vadå tyvärr NEJ jag har inte sugit av någon kille på grönan är inte bi eller bög så nej. Ja jag har blivit avsugen det är något som tillhör själva sexdelen;), hur det var tänker jag tyvärr inte dela med mig av :)!

är du bisäxuell? 

Svar Nej jag är inte bixeull, var folk fått det ifrån vet jag inte riktigt.

varför tycker du inte om tjejer med smink?

Svar: Varför jag inte gillar tjejer med smink har jag förut skrivit om i flera inlägg och hoppas ni fått dom flesta svaren på de då men kan ta det lite snabbt nu, tycker det är fult när tjejer kladdar på massa lager med brunkräm, brun utan sol, rouch, puder eller vad det nu kan vara, det ser helt enkelt inte naturligt ut tycker bara man ska vara sig själv och inte dölja något som finns bakom allt sminket man har på sig.

Hur ofta får du stånd?

Svar: Hahah vilken fråga, frågar man verkligen sånt?, är väll som dom flesta naturliga nångång ibland eftersom jag skulle svara så ärligt som möjligt, hur ofta får du/ni ta reda på själv hahah.

Använder du smink?

svar:  Nej jag änvänder verkligen inte smink,skulle nog vara en av dom sista som gjorde det om man var tvungen, lite konstigt om jag själv skulle använda smink när jag har så mycket fobi/emot dom som har smink.


Om du skulle träffa en brud som hade as mycket smink, men ändå var underbar, hade du dissat henne för sminket då? :)

Svar: Det är faktiskt en riktigt bra fråga, jag själv skulle nog aldrig kunna tänka mig ta kontakten med någon som använde så mycket smink, men om det skulle vara så skulle jag verkligen inte dissa henne om hon hade en underbar insida för man ska ju inte gå efter utseende, men skulle kanske försöka prata men henne om att hon kunde minska ner på det, och ändra sig lite för min skull.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fan var du otrogen Raul? :O

nej men menar att du var "fjortis" förut och nu är du liksom "normal" med skit snygg stil.

2009-11-25 @ 22:39:03
Postat av: raaulinas bror

H3H3 HEJA RAULINA :D

2009-11-26 @ 14:46:36
Postat av: Anonym

haha fortfarande fjortis ralleboy

2009-11-26 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0