så jävla KLOCKRENT

vet inte riktigt hur vi kom in på det eller jo men inget jag säger skämms lite, hade iaf träffat en tjej och vart hämtad av benny "tränare" och calle hans son för dom skulle skjutsa mig till träningen, och så benny som är som inte vilken pappa som helst utan beter sig som han vore tonåring så jävla rolig snubbe, men så kom vi in på hur man skulle behandla en tjej när man var tonåring och calle som e så jävla klockren sa det e bara köra knulla och dra, men då började helt plötsligt benny lägga sig i och debattera med calle och sen kom dom helt plötsligt in på vad man kallade tjejens kön nu för tiden -.- och calle och vi andra i bilen sa ju att det var en självklarhet att man sa fitta men benny som är något över 50 tyckte som alla andra 50-talister att det låter så hårt och sa istället att man kunde säga vagina eller något annat lämpligt och då frågade calle hur benny gjorde när han hade sex om han pratade under sexet och fråga om tjejen kunde visa vaginan HAHAH så jävla klockrent ni hör ju hur det låter, tänkte filma det men batterierna på mobilen var slut så FUCK! fick inte med det det var så mycket roligare att höra, och e så sukt dålig på att förklara, hahah förlåt språket om känsliga läsare, läser detta + att jag vet att MAMMA läser min blogg det är en av anledningarna till varför ja bloggat så dåligt, hon säger att hon lovar att hon har slutat men ah ni fattar och en sista grej, skiter i om ja stavat fel eller gjort något fel i en mening ni fattar ändå och det gör jag med så SLUTA KLAGA och speciellt ANONYMT STÅ FÖR DET NI TYCKER!// RALLE

Kommentarer
Postat av: Anonym

jääävla player !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 03:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0