P-STAV OCH ALKISVARNING!

vet att ja e säämst på att berätta saker som har hänt, men idag påväg hem från farmor sitter iaf jag och min syrra på tunnelbanan när det dräller in en skön alkisfinne som har druckit en jävla massa, iaf där satt vi ett tag innan han började kolla på min syrra och säga högt tja snygg du e ikväll ha det bra -.- och satt kvar men ändå sa han ha det bra WTF och sen satt han och skrev HATA SNUTEN på finsk/svenska, mitt emot mig satt en kille på 23 år kanske glasögon finkammat hår och en bok i handen inte den man trodde skulle säga något, men efter ett tag stället han sig upp och skriker HÅLLKÄFTEN snälla va bara TYST och då fan börjar alkisen lacka -.- och dom skriker på varandra ett jävla bra tag innan dom blir sams och han med böckerna går av, och då sitter man fan där och har lyssnat ett bra att och har fan hat i hela kroppen, sen kollar alkisen snabbt på mig sen frågar han e du också snut eller jag bara vafan nej ser det ut som det:S och sen börjar det hela vi tjafsar som fan och folk sitter och och garvar och det slutar med att han frågar om han får bjuda på hasch skön snubbe alltså vilken åktur -.- //RALLE


Kommentarer
Postat av: Emma Hg

hahaha fett kul :)

2009-11-22 @ 14:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0