kronstrand.

en annan del av innebandyn en riktigt duktigt tränare eller ah han är ju innebandy tränare för er som inte visste det, och för er som vet finns det ju märken på innebandygrejer som e märkta med hans namn så han är rätt känd inom innebanyn med andra ord en riktigt duktig kille, och det var bänken idag efter andra period eftersom ja har varit sjuk och kunde inte prestera mitt bästa, men det hjälpte inte heller utan det blev förslust mot skogås med 3-7 kände mig riktigt taggad för att spela men bäst att göra som han sa sjukdomen kan ju trots allt komma tillbaka om man börjar för tidigt men det e bara prestera på träningen och göra sitt bästa så ska jag nog steg för steg hitta tillbaka eftersom jag avstått träning ett tag nu. // RALLE


                                                Jonte Kronstrand           --->         


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0