galet omoget!

fyyfan! e ju inne på playahead ibland vilket man kanske inte borde vara men lyssnar musik och kollar runt lite om det har hänt nya saker men iaf inte det jag skulle komma till utan dom två små tjejerna som inte ger upp:S det började med att dom skrev för ett tag sen hej eller något liknande sen har det fortsatt, men tror det hela börja med att jag drygade eller något och efter det har dom varit som två små igelkottar som har varit på och spammat min gb och inte bara det utan suttit en hel kväll antagligen och kommenterat mina bilder hur gamla kan dom var 10-12? fyfan vilket liv säger jag bara har dom inget bättre för sig en lördag kväll än att sitta och leta fel på andra folk fyfan säger jag bara och för er som använder playahead fortfarande så hittar ni dom två flickorna om ni söker på  LIPS@ PLAYAHEAD och VANILLAS i think // RALLE

        hittade ett annat ord för omogenhet skippa undertexten eller stämmer ju rätt bra in på dom också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in en ny bild på dig och marcus:)

2009-11-22 @ 16:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0