FUCK THAT!

jennifer N vet inte ens vart jag ska börja, men det var för två eller tre dagar sen nu när du smsade och skrev jag saknar dig. förlåt. VAFAN det var inte något du kan ha menat men ändå säger du massa saker efter det, jag saknar/saknade också dig men det var du som inte litade på mig för det verkar det inte finnas någon som gör längre, sen sa du : vi kanske kan försöka igen.. och när jag sen svarade på det så svara du inte alls på det jag skrev och sen dess har du inte svarat när jag smsat dig och efter det så skriver gör du ett inlägg om mig på din blogg ibland fattar ja inte hur du ska ha det, kan ju in känna mig speciell eftersom du antagligen gör det här till fler en bara mig, vafan tänk efter innan du gör nått för det blir bara skit i längden det blir liksom alltid någon som sårar nån! ville bara säga att jag faktiskt också saknar dig och det vi hade för det var fan något speciellt jag VET att jag gjorde mina misstag men jag försökte verkligen 


MIN tid är över, chansen är slut! ingenting kan förändra ett faktum att det aldrig, att det aldrig kan bli som förut, det gör ONT nu men det blir bättre, jag tystnar mig själv med att det inte kan bli sämre, tiden läker alla så, just nu finns mycket mer än jag tror, går mer löften efter löften gav mig kärlek, kärlek som jag trott på, kärlek som vad samla, ni spelar någon  roll  om mig, det gör ont, jag fäller tårar när du inte ser, det sivder i hjärtat det har fallit isär, jag flyr bort från allt orkar inte stanna här, finns så många minnen, kan inte glömma det som hänt du har svikit alla löften snälla kom inte hem,
TA DINA DRÖMMAR, DINA LÖFTEN, ALLA MINNEN, ALLA FOTON, TA ALLT SOM DU VILL HA, MEN JAG TÄNKER INTE STANNA KVAR, SPARA DINA TÅRAR, DIN FÖRKLARING PACKA DIN VÄSKA, DINA SAKER, GLÖM VÅRA DRÖMMAR, VÅRAN SÅNG, GÅ HÄRIFRÅN OCH VÄND INTE OM..
http://jennifernewmountain.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Natta

är det du som sjunger på hennes blogg?? alltså youtube klippen hon har lagt upp?...

2009-11-15 @ 14:22:37
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/
Postat av: Natta

och du behöver inte svara nää

2009-11-16 @ 20:48:54
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0