dusch med stäng hopp i säng!

HAHAH kolla vad bra jag rimmar "nästan" stäng ska egentligen vara stång men det rimmade ju itne så det fick bli stäng för man duschar ju med en stång eller slang väll?, men iaf nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det hopp i säng direkt för imorgon ska jag upp 06:15 och sen till skolan och sen när jag kommer hem försöka svara på dom frågorna jag fått, och sen äre träning vid 7 så sov så gott för det ska jag försöka göra även fast man bara får 6 timmars sömn hur tidigt man än går och lägger sig. // RALLE

hittade en skit gammal bild och såhär såg man ut för ungefär 1 och ett halv år sen när man hade duschat satt och posade med en mouli mössa -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0