är det ens någon ide längre? JAG FÖRSÖKER!

jag vet att jag inte är speciellt bra på att skriva vad jag tycker och tänker men jag försöker iaf, och nu handlar det om "tjejer" ovanligt.. men vad äre för jävla krav alla har på mig egentligen är inte jag lika mycket värd som alla andra bara för jag haft ett jävla ryckte så fort man börjar snacka med en tjej och liksom det verkar funka rätt bra så pajar det ändå till hälften sen, för då får man ett sms senare bara är det sant att du är det eller har gjort det och sen så vill dom inte ses längre.. VARFÖR SKA ALLA TA ALLT SÅ JÄVLA GIVET?! kan man inte förändras det är ju det, de handlar om alla förändras till och med JAG! men när fan ska någon inse de så fort man frågar ska vi ses
? får man svaret kanske eller NEJ! då frågar jag alltid varför, du e player, du kan inte vara seriös! MEN VA SKA JAG GÖRA FÖR ATT FOLK SKA FÖRSTÅ men det är ju inte bara det, det handlar om det men SMINKET också, har fan inte tvingat någon att gå utan smin utan brukar fråga använder du smink*? varför ska alla säga du ska inte bestämma hur jag ser ut har ja fan aldrig gjort heller, men tjejer med smink ni behöver inte träffa mig har aldrig sagt det heller har bara ett önskemål och det måste ju alla få ha tjejer med bara mascara finns det äns några sånna? det enda jag vill är att ha någon som e seriös som kan lita på mig och ta mig som den jag har varit! tycker det är lagom att sluta här orkar inte skriva en text bara rakt igenom känns ganska värdelöst!

fuck this och äckliga fördomar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

djupt

2009-11-15 @ 20:59:34
Postat av: Anonym

hahaha gnäll inte om krav om du själv ställer krav på tjejer om deras smink?

2009-11-15 @ 21:12:13
Postat av: A

lyssna du har frågat mig om vi kan ses hehe , och jag har sagt nej bara för du frågar för hastigt liksom , inte för du är känd att va player ? iallafall jag tänker så , för även fast du har varit player betyder det ju inte att du rä det nu right ? är tsm med en kille som va player förut och jag visste det men jag gav han en chans liksom och det borde fler brudar göra ? så töntigt att de inte träffar dig pga att du är player!



och det där med smink , nej jag använder inte alltid smink men på vintern gör man oftast det mer eftersom man blir blekare . på sommaren är det bara mascara och ingenting mer för då är man ju mkt brunare ! Visst man kan sola och sådär men jag har mkt hellre på mig lite solpuder när jag ska åka in till stan eller hitta på ngt istället för att lägga mig i en cancer maskin ! så där har du vad jag tycker



och ja tycker din blogg är jätte bra !

2009-11-15 @ 22:03:35
Postat av: Clara

haha, folk brukar inte heller tro att jag e seriös, men hörru åk till ett stall, där e det massa tjejer med bara mascara eller inget alls, sen kankse inte alla e så kul med ;)

2009-11-16 @ 19:03:18
Postat av: awolde

Jag förstår ärligt talat inte varför folk ska haka upp sig på förgågna eller hur det stavas man lever i nuet & framåt om man ska haka upp sig på allt som var förr & bara blicka bakåt & må piss & blablabla hela köret , det kallas omoget ! alla gör vi misstag någon gång det är bara att bita ihop & lära sig för fan & hoppas det inte händer igen varför ens bry sig om en annans persons bakgrund man får ju utgå hur den är nu inte hur den personen var då för annars är det väll ingen mening med att ens vara vänner om man tänker känna en person & tro att den alltid är samma människa, tyvärr så är det ju så att många av dagens ungdommar är såhär & lyssnar på rykten & allt möjligt det är bara att bita ihop & längta efter dom här mognare eftersom du bor i sthlm så är jag inte förvånad att dom flesta tjejerna sminkar sig menar varken negativt eller positivt det bror på hur mycket det är , men jag vet många tjejer oxå som inte sminkar sig längre dom känner antagligen som jag att man inte orkar lägga ner tid eller pengar på att "fejka" utseendet jag känner mig mycket fräschare eller hur det stavas & mer behaglig utan , lycka till med att hitta en mogen brud , bli inte besviken om det tar ett tag (inge illa menat tjejer). =)

2009-11-16 @ 21:53:23
URL: http://alexandrawolde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0