vill vara bajsbrun igen!

verkligen inget illa ment mot dom som e bruna året om utan helt enkelt åt andra hållet ett stort + att var brun e fan det iaf dom flesta önskar sig, och nu mot julen blir det kallt ute och man bleknar lite gäller nog alla men jag vill vara brunbrunbrun hela året om, men nästa år då jävlar! då smäller det då blir det mycket utomlands hoppas jag så då kör vi bara sitta och önska att man e naturligtbrun hela tiden, men ska inte klaga eftersom folk säger att jag e brun jämt men känner mig blek nästan hela tiden enligt mig iaf!
saknar sommaren och att få vara BRUN!


Kommentarer
Postat av: <3

Du är brun, men jag förstår. men du är alltid lika sööt :D

2009-12-01 @ 20:36:20
Postat av: Jessica

Fin bild på dig :)

gillar din blogg, fortsätt att skriva!

2009-12-03 @ 21:52:14
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0