Till alla som redigerar sina bilder!

Varför ska man egentligen redigera sina bilder?, eller jo kanske för att dom ska se bättre ut och att man ska täcka "dålig hud" eller varför inte göra munnen eller näsa lite mindre? men vad vinner man på det? eller helt enkelt kanske se lite brunare ut, till du/ni som gör det, ni kanske eventuellt vinner på det för stunden men i längden då*? när man sen ska träffa personen man nu har snackat med som har den där perfekta bilden så är det bara du själv som torskar på att tjejen/killen du träffar kanske inte alls tycker man e lika snygg då, så jag råder er som redigerar sina bilder att gör inte det, för jag är så jävla trött på folk som har dom perfekta bilderna och får alla kommenterar om hur perfekt snygg brun man är, folk som helt enkelt redigerar i photoshop eller annat program, jag har aldrig ens försökt ändra på någon bild och säger inte heller att jag är perfekt och har inte perfekt hud och är inte mega snygg eller snygg överhuvudtaget men jag tror ändå att man vinner på ärlighet i längden! // RALLE



          
            


Kommentarer
Postat av: helt vanlig tjej

du är grymt fin :)

Hoppas det börjar bli bättre du vet med tjejer osv..

2009-12-09 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0