Svar från frågestunden, sista och fjärde delen!



Tror du seriöst någon gång du kommer välja rätt tjej? . Behandla henne bra ?, sluta ljuga och säga " vill ha dig"


Svar: Om jag kommmr välja rätt tjej det är ju inte som när man var liten och pekade på saker man ville ha i affären utan något man kämpar för?, och varför skulle inte jag behandla en tjej bra? det dummaste jag hört på länge, ljuger inte om jag säger att jag vill ha någon men det är ju upp till en själv att tro vad du/ni vill.



Varför festar du aldrig? :o


Svar: Jag festar man inte speciellt ofta eller det händer vid olika tillfällen, men har mycket matcher på helgerna och måste tyvärr gå och lägga mig tidigare än vanligt på en helg då, har hänt att jag kommit bakis på en eller flera matcher och det är fan inte kul, men det är ju jul uppehåll snart och då jävlar! en annan anledning till det är beror på i vilket sällskap man hamnar i e man med t.ex marcs blir det inte lika mycket festande utan vi har kul ändå, men e man med suppis chang och pojkarna kan det hända lite allt möjligt!





1, Hur många har du haft sex med?
2, Vem är den skönaste du haft i sängen?
3, Vad är sexigast, en skitsmal brud utan former som inte kan sin sak eller en mullig otränad tjej med former som kan sin sak



Svar: Kan tänka mig vem som ställt den här frågan men eftersom det står som anonym ska jag inte göra något personligt påhopp men iaf, hur många jag har haft sex med har jag nämt i tidigare sammanhang, så det är bara skrolla neråt och kolla vad det står där:), vem som är den skönaste tänker jag tyvärr inte namnge tan det vet hon nog själv, eftersom jag har sagt det ett antal ggånger när hon frågat!, föredrar nog själv det andra alternativet solklart, det ska inte vara smalt och tråkigt hellre lite mulligt och skit bra sex!





Jag är tydligen döv ( eftersom att jag inte hörde dig utan
 bara Sebastian Krantz ) - men som sagt, kan du inte lägga in en där du sjunger helt ensam? sök bara på karaoke på spotify eller något - så svårt är det inte.

Svar: YES! du är nog döv om du inte hör skillnad eftersom alla andra 100-200 läsare hörde det ganska klart och tydligt!, visst kan ja göra det så fort jag fixar ett sånt program och sånna låtar som jag gillar/sjunger finns tyvärr inte på youtube!



Asså egentligen, vad kräver du av en tjej? hur ska hon vara? hur ska hon se ut?

Svar: Har redan svarat på vad jag tycker en tjej ska ha för egenskaper den frågan bärjar bli ganska enformig, MEN som sagt en tjej som inte använder allt för mycket smink och som kanske inte bara går efter utseendet?





Visst gillar du mig :) (postat av omdelbart@)


Svar: Nej tyvärr känner inte dig och har inga känslor för dig sry!




Är marcus din enda vän eller?
för du verkar aldrig gå ut..........

Svar: NEJ! marcus e absolut inte min ända vän som t.ex. när marcus var i thailand jag satt inte bara hemma själv? inte vad ja minns iaf, marcus och jag är eller har varit vädligt tighta men har andra kompisar som jag är med ganska ofta, men inte på kanske samma sätt som jag är med marcus, svar nej jag brukar vara ute rätt ofta men kanske inte lika länge som alla andra eftersom jag umgås med marcus och han e yngre en mig men när jag är med t.ex. suppis,chang,tobbe, oscar, ludde, niklas så brukar det blir ganska mycket längre!




Hur vill du knulla ?


Svar: Hur jag vill knulla tänker ja inte ta upp såhär men skönt ska det vara, där fick du ditt svar:)!



Varför är du inte dig själv på msn? Alla säger att i verkligheten är du trevlig, men på msn så känns de som att du är ego, går efter utseende och massa? Och om du inte får som du vill blir du sur och blockar.
Om du letar efter kärleken så kanske du kan vara trevlig på msn så kanske du hittar ngn..För man kan hitta den genom internet.

Kram

Svar: Det är en väldigt bra fråga och många som undrar och kanske till och med klagar på det, men såhär är det så trött på alla som sitter bakom skärmen och säger/lovar massa och då blir det lätt att man blir arg och trött på sånt och där har ni svaret vafan träffa en i verkligheten istället och sitt inte och säg massa snälla gulliga saker som ni ändå aldrig får sagt påriktigt sen utan ta det påriktigt och då menar jag påriktigt! och msn är dessutom ingen jävla lösning att ta i tur med problem utan dom reder man väll ut på annat sätt msn är till för att hålla kontakten med t.ex. folk som kanske bor långt borta eller om man ska fråga sin/sina polare om när man ska ses osv.





Varför beter du dig fortf som en fjortis?


Svar: Kan inte svara på den frågan så för anser mig själv inte som fjortisfjortis längre så du som fråga tycker det får förklara bättre vad du menar med det!




Vad hette din förra tjej?

Hon hette caroline och vi var tyvärr bara tillsammans 12 dagar höll liksom inte längre än så.



Skäms du över hur många du har haft sex med? jävligt många ju, lite äckligt :S och vad gör du egentligen för att bli av med player stämpeln du har?


Svar: Nej jag skäms inte eller visst låter det mycket men gjort e gjort och huvudsaken är väll att det inte fortsätter som det har jag gjort utan att jag verkligen försöker förbättra mig, om det är äckligt är upp till en själv att tycka, vad ja gör för att försöka få bort stämpeln när väll att försöka hitta någon seriöst men det är svårare en man tror eftersom jag har det ryckte jag har..!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ta bort min fråga ? jag skrev bara något -.-

2009-12-02 @ 20:45:36
Postat av: Anonym

asså säkert SJUKT SVÅRT för dig att få bort din fjortis stämpel........

Håller med där uppe på frågan, sjukt äckligt hur många du har haft sex med.

2009-12-03 @ 21:22:28
Postat av: sv

du driver ofta med tjejer eller aa med mig. skriver jag vill ha dig blblblblbla. men när vi träffas så e du snäll , men bakom data och sms så e du sjukt dryg & kall när du inte får som du vill

2009-12-04 @ 15:39:48
Postat av: Maja

Kul med frågestund

2009-12-04 @ 16:49:29
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0