rättvisa?



LÄS NOGA!

idag när jag var inne på hemsidan playahead.se och letade efter musik så fick jag se något som gjorde mig rätt upprörd! det var en 15 årig tjej som skrev att det hon hatade FJORTIST MEST AV ALLT, men jag menar inte för att backa upp fjortisar på något sett utan menar ur allas perspektiv alla ser och är olika något man måste kunna acceptera, men det är som att jag som när jag var " fjortis" som alla sa skulle skriva hej jag är 15 år och det jag hatar mest av allt är emos eller någon som inte ser likadan ut som jag? men vafan bara för man ser ut på ett sett betyder det inte att man beter sig på ett speciellt sätt, det jag tog så illa hårt på var att det var som att hon bara såg henne och hennes kompisar som hon såg som värsta kungarna, men bara för att man nu klär säg svart och sminkar sig tråkigt behöver det inte betyda att alla måste göra det?, ALLA MÅSTE FÅ EN CHANS ATT VARA SIG SJÄLVA!, det är likdant som att man måste accpetera att man ser olika ut eller att man har olika hudfärg olika tror snälla tänk efter innan ni utalar er påriktigt! // RAUL MIKAEL ERIK ERICSSON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ett bättre val, jag hatar emos OCH fjortisar:)

2009-12-15 @ 14:08:07
Postat av: Clara

För det första så är du inte inne och lyssnar på musik utan du raggar på tjejer. för det andra så är du fortf fjortis så sluta säga att du inte är...

2009-12-15 @ 16:40:50
Postat av: Anonym

vad fan är meningen med att vara halvnaken med endast kalsonger, och sen ha halsduk? wtf man?!

2009-12-15 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0