ÖNSKELISTAN 09 = FINNS INTE + HJÄLP!

8 DAGAR kvar till julafton och jag har inte ens skrivit någon önskelista:O! eller kanske man inte skriver längre, men iaf sagt något jag önskar mig! HJÄLP vafan ska jag önska mig har ingen ide alls har TÄNKT 24/7 dom sista dagarna fan, kanske kan önska mig ett NYTT LIV?! eller kan man det, tänk vad bra det skulle vara! men vafan någon som vet vad man kan önska sig! BARA SERIÖSA FÖRSLAG alla andra omogna kommenterar/förslag kan ju köra upp nått långt upp i ANALEN!



Kommentarer
Postat av: clara

fint örhänge... HAHA

2009-12-16 @ 21:14:29
Postat av: Anonym

om du inte har kan du ju alltid önska dig något av detta(eller om du har och vill ha bättre): mobil,dator,tv,pressentkort,

2009-12-16 @ 22:40:21
Postat av: Angelica E

Önska dig pengar bara så kan du köpa ngt du vill ha:)?

2009-12-17 @ 08:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0