nattbloggande!

tjaaaaaaaaaa! sitter här, vad jag vet ligger tobbe och smsar min syrra:O! WTF HHAHAH vi var alla fall i mörby centrum för att som undrade och det var ju tydligen någon som kommenterade om att vi inte var i bromma men det var så det var planlagt innan, vi fick besked om att åka till mörby centrum, där träffade vi iaf nicole och hennes polare, och vi som trodde det var fest, det var lodis drickande i ett P HUS HÄRLIGT, efter ett tag kom nån jävla psyk gubbe och lackade och började efter ett tag strypa tobbe VAFAN -.-? vad finns det för idioter egentligen, men nu ska jag nog lägga mig och kolla tv, FÖRLÅT OM JAG SKRIVER SÅ MAN INTE FÖRSTÅR MEN E SÅ SJUKT JÄVLA TRÖTT BAJS! // RALLE

-.-


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

haha jag var fan med dom XD

2009-12-06 @ 19:15:04
URL: http://johannahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0