HJÄLP:o?

har ni någon gång sätt en svensk skräck?, jag har typ bara sett 1 + den jag såg idag den var fan sinnessjukt läskig :O, + att jag fick sitta hjälp och kolla på den pga. att mina syster somnade efter ett tag eftersom hon hade tränat halva kvällen, så efter jag sett filmen slog jag över till powerpuffpinglorna istället, för att glömma allt det läskiga(a)! och nu sitter jag här och e skit glad för att jag hade rätt om vilka som skulle komma till final! "stolt" eftersom det var dom jag ville se i final nästa fredag, SÄGER BARA KÖR NU ERIK! men lycka till båda men man måste ju alltid få ha en favorit!? men nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det säng dags! så GODNATT// RALLE

förra vintern eller nått:O?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag antar att det är du som sjunger, skulle vara shitbra om du bara la ner med hela fjortisgrejen .. :/ En fin röst!

2009-12-06 @ 19:33:18
URL: http://intresseklubbensmedvetande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0