5 saker ni inte visste om mig!

jag har ridit på en häst:O!

jag har använt speedos! ( när jag var liten)

jag är adopterad, har alltså två hel svenska föräldrar.

jag har aldrig använt BUS = brun utan sol alltså, eller smink!

jag har varit mammagris ändå till jag var 13-14 och det sitter även kvar någon stans långt in i hjärta :O



PS: bilderna är lite suddiga pga. att jag tagit dom med mobil kamera hoppas ni ser ändå, :)!



Raul badar i speedos som 3-4 åring :O



hästridning, 5-6 år gammal:O! 



klass resa i 3an  - 4an kanske -.- :P




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söt!

2009-12-17 @ 16:58:13
Postat av: nehm

fyfan vad söt !

2009-12-17 @ 19:46:17
URL: http://nehmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0